Zenci kizin yarragin üzerine oturmasi

adnan abi ; hee beni özlemedin yani dedi gülerek. Mesajlaşmalarımız hep o gün hakkında , tekrarlamak hakkında geçip durdu. dedi. Yok olur mu uçuruyosun beni ama iki tane alet ne biliyim değişik geliyor dedi. Ama benim niyetim Zeynep ablanın yuvarlak kalçalarının arasına yerleştirdiğim aletimi sürtmekti. İçeriye sinem girmişti. Taki ben gögüslerinin üstüne fışkırtana kadar. Bir erkek arkadaşım var. . Eve girdim üstümü değiştirdim mutfağa su içmek için gittiğimde yıllardır görmediğim çok uzaktan bi arkabayı gördüm,inci teyzeyi. . . Ben 21 yasindayim. Bir taraftan da 31 çekerek yarağımı ikisinin amına hazırlıyordum. Beni aralarına aldılar tabi. . İkiletmeden aletimi ağzına alarak güzelce yaladı. 2 kız 1 erkekli bi film buldum. Yatağın kenarında ayakta duruyordum. Muhabbet ortamı da harikaydı. Bir meyve suyunu daha hakkettin dedi. Tarifi anlatılmaz bir duyguyla orgazma ulaşmanın mutluluğunu yaşadık. b abim almanyaya gidince 120 kiloluk yengem bana kaldı slm ben aksarayın bir köyünden murat size biraz kendimden bahsedecek olursam 1. Sıcak havanın etkisiyle buz göğüslerini sırılsıklam yapmıştı. Merhaba arkadaşlar Can’la yaşadığım inanılmaz zevkten sonra sık sık geceleri gezmeye, takılmaya gider gibi bizim eve götürüp sikiyodum Can’ı. ıhh. ısındıktan sonra adnan abi ; hadi gül şimdi bacaklarını iyice aç dik bi şekilde. Geciktiriciyi boca ettim yarağıma. annem eğildi ve sallamaya basladı. . Bir gerçekleşirse yaşadın oğlum dedim kendi kendime. Ama annem seninle sikişirken çok daha büyük zevk alıyordu. Ben sürtmemek için elimden gelen çabayı göstersemde olan olmuştu bizimki kazık gibi olmuş arasındaydı o kalçaların. daha sonra olay muhabbet sohbete döndü ve olay o gunluk bitti. Pelin begümün amını yalıyor bende pelinin amının üstünde gezdiriyordum aletimi. Yaladıkça büyüyor, büyüdükçe ve şiştikçe de hem beni hem de arzu’yu çıldırtıyordu. . Sitedeki tiplerden bahsederken oturduğu şezlongun yanına kadar geldik. sadece senii. Zevten ölcektik ikimizde. . İki kız tarafından yalanmakta ayrı bir zevkti. Biz bunlari yaparken kizkardesin aleynaya hadi eltim ne duruyorsun sende bize katil inan cok zevkli oluyor dedim. Bu sikişmeyi bu kadarla bırakmayı düşünmediğimi söyledim sana dedi. . (bu arada kalça tokatlamaya bayılırım beni sexde gaza getirir ve kadını kendisini orospu gibi hissetmisini sağlar) ben tokatladıkca yengem dahada bagırıyor ve; ahh. Tshirtünü ve sütyenini de zıplarken çıkardı. Tshirtünü ve sütyenini de zıplarken çıkardı. Yahu ben birayı ne zaman içtim, şarabı ne zaman kaçırdım, hiçbirini hatırlamıyordum. Annesi yoktu ananesine gitmiş pelinde dershaneye gitcem ayağına burda kalmıştı. Sizin gazetede işe başlıyorum deyince buna çok sevindi. Aletimi onunla beraber okşamaya başladım. . Begümü yatırdı ve onun üstüne çıktı. Taciz ettin… Murat daha fazla dayanamadı, ellerini Figen’in bacaklarına koyup okşayarak “Böyle mi” dedi Figen sinirlenip elini çekip Sen oğlumun en yakın arka… Sözünü bitiremeden yapıştı Murat dudaklarına Figen’in. Tişörtünü çekiştiriyorduki dur dedim ben yaparım, kıyafetlerinle daha çok azdırıyosun beni. . İstersen arkadaşlarınla gidebilirsin deyince delirdim. Onunla carsida tanistim. . . . Begümün memelerini bırakıp. adnan abi; ohh. . Annemin amına sokarken annem ses çıkarmamak için dudaklarını ısırıyor kendi memelerini sıkıyordu. gell. Yarağımı amına hizalayıp yavaş yavaş kalçasını indirdim. Bir süre böyle devam ettikten sonra taşaklarımın biri arzu’nun diğeri sinem’in ağzındaydı

Sure:
Etiketler: ,,,,

Category:

Genel

Leave a Reply